חמש הערים שהכי כדאי לגור בהן ביפן

יפן היא מדינה יפה מאוד, עם תרבות, היסטוריה ואנשים ייחודיים. עם זאת, להיות זר ביפן יכול להיות טיפה מפחיד עבור לא מעט אנשים. אם אתם מתכננים להגר ליפן, תצטרכו לבחור באיזו עיר לחיות. כדי לעזור לכם להחליט יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות – אלו הן חמש הערים שהכי כדאי לגור בהן ביפן.

לגור בטוקיו

אם אתם אוהבים לחיות בערים גדולות, טוקיו עשויה להיות אחת הערים הטובות ביותר בשבילכם ביפן. בעיר הגדולה ביותר במדינה, תוכלו לחיות את חיי החלומות שלכם יחד עם עוד כ-9 מיליון איש. חיי הלילה בטוקיו מאוד רועשים, יש הרבה מסעדות וברים שפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה. טוקיו היא אולי העיר הפוליטית של יפן, אבל לא רק. יש בה מרכזי אופנה וכלכלה שמרגישים לגמרי בבית. עיר הבירה של יפן משלבת טכנולוגיה מודרנית לצד מסורת, מה שהופך את החיים בה לחוויה ייחודית.עם זאת, יש לקחת בחשבון שטוקיו היא עיר יקרה. עלות המזון שם גבוהה מאוד וכך גם שכר הדירה. למעשה, היא נחשבת לאחת הערים היקרות ביותר בעולם. מצד שני, היא מציעה יותר הזדמנויות לעבודה.

טוקיו יפן

לגור ביוקוהאמה

העיר השנייה ברשימת הערים הטובות ביותר לחיות בהן ביפן, היא גם העיר השנייה המאוכלסת ביותר במדינה אחרי טוקיו. חיים בה כ-3.6 מיליון בני אדם וכנראה שיש לכך סיבה טובה. להבדיל מטוקיו, יוקוהאמה מתאימה יותר למי שמחפש אחר אורח חיים רגוע. אתם יכולים ליהנות משטחים פתוחים ורחבים ועם זאת להיות במרחק של 30 דקות נסיעה ברכבת מטוקיו. זו הסיבה שמשפחות רבות מעתיקות את מקום מגורן לפרברי טוקיו וליוקוהאמה. העיר אינה שונה מטוקיו בכל הנוגע לסגנון החיים, אך המחייה בה זולה בכ-30%. בנוסף, אין בה הרבה צפיפות והיא קרובה לים.

יוקוהאמה יפן

לגור באוסקה

אוסקה מפורסמת בזכות האוכל שלה. היא העיר השלישית בגודלה ביפן וחיים בה 2.5 מיליון איש. אם תשאלו אנשים על אוסקה, הם כנראה יזכירו את האוכל המדהים שאפשר למצוא שם. המנות המפורסמות ביותר הן אוקונימאקי Okonomiyak שהוא הגרסה היפנית לפנקייק וטאקויאקי takoyaki, מעין סופגנייה קטנה ומצוינת. אם אתה חובבי מזון אתם תאהבו מאוד את אזור דוטונבורי. אבל המ שהופך את אוסקה לאחת הערים שהכי טוב לחיות בהן ביפן, הוא הקרבה שלה לשלושת האזורים הגדולים של יפן  – קיוטי, נארה וקובה.

אוסקה יפן

לגור בקיוטו

קיוטו שונה בתכלית מן הערים האחרות שהזכרנו עד כה. מה שמייחד אותה הוא שהיא מביאה את ההיסטוריה של יפן ואת השילוב בין האווירה המסורתית לבין הטכנולוגיה והארכיטקטורה המודרנית. בקיוטו נמצאים אתרי מורשת עולמית רבים. תיירים רבים אוהבים לבקר בקיוטו, אבל לא רק. יש שם אוניברסיטאות רבות, ביניהן אוניברסיטת קיוטו שהיא אחד המוסדות החינוכיים היוקרתיים ביותר בעולם. אוכלוסיית קיוטו מאופיינת בעיקר באנשים צעירים בגיל הקולג', כך שהיא תתאים לכם כמו כפפה ליד אם אתם סטודנטים.

קיוטו יפן

לגור בסאפורו

סאפורו נמצאת באחד המחוזות הצפוניים ביותר ביפן – אזור הוקאידו. אם אתם מסתדרים, שלא לומר אוהבים מזג אוויר קר, אז העיר הזו עשויה להיות אחת הערים הטובות ביותר עבורכם ביפן. אם אתם לא יכולים לסבול חום, תשמחו לשמוע כי קיץ מתון במיוחד מחכה לכם שם. במהלך החורף, תוכלו ליהנות מכמה מאתרי הסקי הטובים ביותר ביפן, שלא לומר בעולם. האזור מפורסם גם בזכות הראמן מיסו ופירות הים הטריים שלו. אם אתם אוהבים לטייל, אתם יכולים לנסוע מסאפורו לערים אחרות באזור, כמו אוטארו, האקודטה ואשיקאווה. בשורה התחתונה, אם אתם רוצים ללמוד יפנית, סאפורו הא המקום בשבילכם, משום שלאנשים שחיים שם אין מבטא יפני כבד וזה מבטיח תקשורת קלה יחסית.

סאפורו יפן