הגירה למעצמות האירוויזיון לשנת 2019

האירוויזיון הוא אחד האירועים המדוברים של השנה, בכל שנה. הוא מושך תיירים רבים לכל מדינה המארחת אותו וכמובן גלי הגירה. ריכזנו עבורכם את חמשת המדינות הנחשבות למעצמות האירוויזיון!

הגירה לאירלנד

נתחיל כמובן עם המקום הראשון, אירלנד היא שיאנית הזכיות בתחרות הזמר עם מספר ניצחונות בלתי נתפס של 7 ניצחונות. אירלנד היא המדינה היחידה שאירחה את התחרות שלוש פעמים ברציפות והמדינה היחידה שניצחה בתחרות שלוש פעמים ברציפות. במידה ותבחרו להגר לאירלנד הסיכויים לראות את האירוע המסקרן ביותר באירופה מקרוב הוא גדול.

באירלנד מדברים את השפה האנגלית מה שמקל מאוד על ההחלטה להגר למדינה זרה. בעיר הבירה דבלין יש קהילה יהודית ושני בתי כנסת גדולים. ההגירה לאירלנד מלווה בהרבה מאוד פלוסים – מערכת חינוך ובריאות מפותחות ושיעורי פשיעה ואבטלה נמוכים.

הגירה לאירלנד

הגירה לאירלנד

הגירה לשוודיה

הסגנית הבלתי מעורערת של אירלנד, שוודיה נמצאת במקום השני והצמוד עם 6 זכיות בתחרות. שוודיה הצטרפה לתחרות בשנת 1958 ונעדרה מאז רק שלוש פעמים.

שוודיה נחשבת לאחת ממדינות הרווחה המצליחות בעולם מה שמגביר את גלי העלייה אליה מידי שנה. ההגירה לשוודיה מיטיבה עם המדינה ומספקת כוח אדם משכיל. סטודנטים לעתיד, המתלבטים איפה להתחיל את התואר בוחרים ללמוד בשטוקהולם שבשוודיה. שטוקהולם מתהדרת באווירה תוססת בפאבים, במועדונים ובמקומות בילוי מגניבים אחרים. שוודיה היא מדינה ידידותית לזרים ולכן מומלץ להגר אליה.

הגירה לשוודיה

הגירה לשוודיה

הגירה להולנד

המספר 4 הוא מוטיב חוזר כשמדובר בהולנד ובסאגת האירוויזיון. מספר ההיעדרויות מהתחרות של הולנד שווה למספר הניצחונות שלה ולמספר הפעמים שאירחה את התחרות. הולנד גם ממוקמת בטבלת המנצחות במקום הרביעי ביחד עם ישראל החולקת איתה את מספר הניצחונות.

אחת הסיבות להגירה להולנד היא הקהילה היהודית. הקהילה היהודית והישראלית בפרט בהולנד הולכת ומתרחבת מידי שנה, על פי הערכות כיום מתגוררים רק באמסטרדם כעשרת אלפים ישראלים שהיגרו למדינה, בנו את ביתם וביססו את חייהם המשפחתיים והעסקיים בהולנד. קהילות יהודיות נוספות נמצאות בערים רוטרדם, האג ומאסטריכט.

הגירה להולנד

הגירה להולנד

הגירה לצרפת

צרפת היא אחת מהמדינות שייסדו את התחרות והיא נמצאת בטבלת המנצחים במקום השלישי. צרת כיום היא אחת המממנות של האירוע הנחשק מה שמקנה לה השתתפות ישירה בגמר ועקיפה של קדם האירוויזיון.

מזג האוויר הוא קריטי עבורך? אם אינך רוצה להתרחק ממזג האוויר הישראלי אז צרפת היא התשובה. גם בחינוך צרפת היא בין המצטיינות באירופה וכמובן שגם בתחום הבריאות. את השפה הצרפתית אפשר ללמוד בבתי ספר לשפות בארץ וכמובן שבאמצעות האינטרנט.

הגירה לצרפת

הגירה לצרפת

 הגירה לאנגליה

הממלכה המאוחדת מדורגת במקום השלישי בטבלה ביחד עם השותפה צרפת. הממלכה היא שיאנית האירוח של התחרות, 8 פעמים שהאירוויזיון התקיים בשטח של הממלכה המאוחדת כשלרוב התחרות היא באנגליה ופעם אחת גם בסקוטלנד.

הגירה לאנגליה ובריטניה היא פופולארית בעבור אנשים שרוצים לחיות ולעבוד במדינה זרה ולפסוח על הקושי שבלמידת שפה חדשה. אנגליה ובריטניה מושכות אליהן מהגרים רבים אך עם זאת, מערכת ההגירה שלהן היא מהמורכבות. לונדון, עיר הבירה של אנגליה, מתהדרת בכל מה שחיים טובים זקוקים להם. בין היתר ניתן למנות חיי לילה טובים, עבודות בשכר גבוה, תחבורה ציבורית נוחה ומתחמי בילוי שווים.

הגירה לאנגליה

הגירה לאנגליה

 

* הפוסט נכתב בהומור ואין לראות בו ייעוץ להגירה